Snabb-update!

Heeej!
Litet snabb-inlägg,mest för att ni ska hålla koll på min dag!

Detta har jag gjort idag....
- Jobbat sedan 07.00, jag är trött. Tired på engelska för den som hellre trivs med det.
- Ringt o beställt klipptid till min lugg, den måste vara sommarfräsch igen. Tiden blev imorgon kl.12, för den som ville veta det.

Detta ska jag göra idag...
- Dra till Hamnkrogen i Vänersborg, ska se när Andreas moster spelar
- Därefter troligen dra till Lipz....där ska jag dricka cola hela natten lång, o slå klackarna i taket!

Detta ska jag göra imorgon....
- Sova länge, som fan! Så nåde den människa som ringer hemtelefonen..
- Klippa luggen
- Köpa grejer inför kvällen
- Ska ut o käka me ett göttans-gäng på Meza...jag o älsklingen har beställt 15-rätters, precis som förra året =)

Detta ska jag göra nu...
- Duscha...

Vi höres!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0