Sjuk!

Fan fan fan. Här har jag längtat efter 2 dagars ledighet att börja få jobba igen! Men inatt slog min förskylning till på riktigt! ´Jag kände värk i hela kroppen, ont i huvudet, yrade, kallsvettades..Mitt upp i allt etta vrider sig Andreas om i sängen, knockar min näsa,men han fattar de inte själv så han håller kvar..Det gjorde ont, det var pina. Natten blev till morgon, Andreas väckarklocka ringde vid 05.00, då var de kört. Jag kunde inte somna om efter att Andreas åkt. Jag hade fortfarande lika ont i hela kroppen, halv sex ringde jag pappa. Jag ville bara hem! På Andreas o deras uppfart stod min bil längst bak,så fick vänta att åka till Andreas pappa åkte till jobbet. Dem 15 minutrarna de tog att åka hem, minns jag ingenting utav. Och hemma visade febern 38,2.

Jag hade tänkt ladda upp bilderna från Bruce-konserten nu när jag ändå är hemma, men förskjuter det ytterligare..för nu känner jag mej inte riktigt 100 till de ändå. Jag vill bara ligga i sängen,o bli frisk!!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tråkigt att du är sjuk. Jo, hörda av min syrra att du jobbade med henne. :)



Alltid kul att fika, ska höra av mig om jag är i Thn nått. Ha de

2008-07-09 @ 21:30:45
URL: http://forza-glenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0