Partybilder, Student del III

Japp, nu får väntan på dessa bilder försvinna. Jag vet inte hur jag ska beskriva kvällen, men början på denna trevliga och sjuka kväll började hemma hos mig, där vinflaska efter vinflaska tog slut o till sist kom älsklingen hit. Jag, Sandra, Max och älsklingen knallade ner till stan, Max stod för musiken medan Sandra fick se delar av stan på vägen ner, som jag ärligt talat inte minns så mycket utav. Väl ute, så fixade jag in oss på Nitlotten, tacka gudarna för att jag ringt dagen innan o fick ett "bra namn" man hade stor nytta av! Väl inne på Nitlotten fick Sandra för sig att hon skulle gå runt o vimla för sig själv, till toan..men jag vägrade..Hon vet ju inte vilka idioter de finns i Thn. Vi beställde iaf lite i baren, drack upp för att sedan, helt oväntat gå till Oleary's. För de första  va de rejält billigt inträde, o inte överfyllt med folk..Bekvämt ställe helt enkelt. Där fortsatte kvällen ganska bra. Bartendern visade sig vara från Jönköping (=smålänning) Efter ca. 2 minuter stod det två cider framme för mig o Sandra, som vi fått gratis. Efter vi slurkat dessa, går vi snällt tillbaka till bartendern, bad om 2 nya, sekunder efter fanns dem där, gratis naturligtvis. Efter två cider kände vi oss lite osociala mot Andreas o hans kompisar, så då umgicks vi med dom en stund..Där fick Sandra hälsa på lite Trollhätte-killar..Och hon blev populär..Kul för killarna att se ett nytt fejs..så dom var ju trevligare än nånsin..

Lite senare blev jag sugen på tequila! "Sandra..vi måste ha tequila!!" Vi gick till baren, började prata lite..o sen blir Sandra invinkad in till baren...UNGEN FICK TA EMOT BESTÄLLNING..och i samma veva bad Sandra den riktiga bartendern om 2 tequila..som även hon fick fixa,så de blev ju ingen snål 4a direkt..Hahaha..så sjukt! Vi fick så mycket alkohol gratis!! Efter den shoten blev det inget mer för oss....Andreas ville ha hem oss, medan Andreas gav mig mördarblickar stod Sandra i kön in till Lipz, 20 minuter före dom stängde...Nu skulle Andreas bara få med oss hem...Stackars älskling. Men det gick bra...vi kände oss lite trötta, allihopa! Men nu vet ni lite om kvällen..bilderna får berätta resten...Med ord: En helvetes jävla bra kväll, o detta ska jag o Sandra göra om, vi har redan kikat ut en eventuell helg!!!

Förfesten hemma hos mig...

På väg till Nitlotten...

På Nitlotten...



Vidare till Oleary's...



Sandra får en egen rad...i baren...Värt att minnas!
Här har hon tagit emot en beställning..Galet!


Avslutar bilder på vår vagn..som ni heller inte sett så mycket av :P

Såhär kunde man också åka... ;)


Jaja..nu känner jag mig nöjd när de gäller bilder från studenten..
Hoppas dom kunna roa er något,annars är de väl synd för er :P
*Jättekaxig..bla bla bla* =)

TACK SANDRA, DU ÄR GULD VÄRD!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA.. joo de e så att jag ska jobba på ålderdoms hemmet där. Det är nog enda anledningen till att åka till sjuntorp för mig. Har aldrig satt min fot där innan. HAHA

Okej, men tack för hjälpen ändå. Det ordnar sig nig. ;)

2008-07-01 @ 23:29:35
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ahaa.. tack så mkt för hjälpen!! Jag för undersöka det då!

HAHA Jag ska se till att jag svänger vänster då så jag inte går till din pojvän! HAHA

2008-07-01 @ 23:45:09
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0