Jag behöver hjälp av en göteborgare!

Hej på er!
Idag är jag ur form, defenitivt..Jag klarar riktigt inte av att vara ledig o ensam på en o samma gång. Sen har jag ont i halsen,min slemmiga förskylning vill aldrig släppa! :( Jag har iaf plockat ur en diskmaskin, ja tyckte ja va så jävla duktig bara för de, så jag käka en kanelbulle efteråt...Nu i efterhand vill ja bara spy upp den, jag var knappt sötsugen, bara duktig ju. Hm, jaja..Men detta är den sista dödens dag, imorgon börjar jag jobba, o på torsdag ska jag till Göteborg med en tjej från boendet. (För er som ej vet jobbar jag på ett boende för funktionshindrade) Tjejen har bestämt att vi ska till Universeum, å där har jag aldrig vart,så de ska bli spännande! Nu till er göteborgares uppgift: Jag har helt hysteriskt kollat upp, 100 ggr om vilken spårvagn man tar från centralen alt. Brunsparken till Korsvägen i Göteborg..om jag inte förstått det fel, är de 4an/5an man kan ta..från Brunsparken? Eller? Jaja,någonstans hamnar vi, o att fråga en spårvagnsförare kan inte ta död på någon. Jag ser iaf fram emot denna utflykt på torsdag! =) Egentligen är de ett underbart sommarjobb jag har, att få möjligheter till att  både stötta/peppa människor samtidigt som man får komma ut på utflykter =) Jag saknar inte mitt tidigare sommarjobb någonting, möjligtvis några av killarna på posten, men dom griniga kärringarna som gjorde världens uppror mot mig när kaffemaskinen inte funka, vilket liv dom hade, tydligen hade dom inte hört talas om kaffebryggare? Isch,blir fortfarande irriterad när ja tänker på det.

Jaja,nu är de åtminstone bättre tider! Vad har jag mer att berätta idag? Typ inget mer för tillfället. Kan vi inte höras mer sen då? ;P Haha,min blogg är som en chattkonversation, typ...bara idag. Nee,nu är jag för fjantig för dehär.

Höres!
Love, peace & understanding.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Som du redan kollat upp så kan du från brunnsparken, ta 4:an mot mölndal eller 5:an mot torp.



Annars kan du åka från drottningtorget (som ligger vid centralen) och därmed ta spårvagn 13 mot Marklandsgatan.

Hoppas ni får roligt

2008-07-09 @ 14:40:07
URL: http://forza-glenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0