Galej!

MORSNING!
Jag är egentligen uppe för tidigt idag,men jag kunde verkligen inte somna om..Trots att jag är trött från igår. Dagen blev lång,va nästan vaken 24 timmar, något som min kropp inte är van vid. Men på Lipz gick jag på högvarv! De va jättekul där igår. Som jag skrev i mitt förra inlägg så följde jag mitt löfte att bara dricka cola hela kvällen. Jag tog bara en Cosmopolitan när jag precis kommit till Lipz, men därefter blev de cola. Jag träffade personer jag inte sett på länge, favoriterna va Christoffer o Emma..Sen hängde jag runt med Max en del också.. Supertrevligt! Tyvärr blev de en liten för tidig hemgång..men det var bara att bita i de sura äpplet o traska med Adam o Daniel hem!

Men de är bara en sak till ang. kvällen igår, eller överhuvudtaget. Om typ 10 år eller något, då vi ska ha en klassfest sedan högstadiet ska jag bete mig lika omoget som en viss person betedde sig igår. Helt och hållet ignorera. Så ytligt, o så osäker hon måste vara. Om 10 år är hon osynlig, iofs..det är hon redan nu. Blääää på sådana ytliga o falska människor! Utsatt barn..................

Jaja..idag ska jag o klippa mig..sen ner till stan en sväng. Andreas-älsklingen kommer o hämtar mej när han har slutat,o sen drar vi hem till han för att ha hejdå-middag med hans familj som åker bort minst 2 veckor. Vi ska även soooova, för de behöver både jag o han! Sen bär de ner till stan igen för att käka 15-rätters på Meza ikväll! Kanon! =)

Nu säger jag... Moooot fruuuukosten!!!


Max o jag på Lipz igår.


Emma, jag o Adam på Lipz.


Kommentarer
Postat av: Linn

Heej! läste att du plus några skulle till meza ikväll? trevligt, jag ska jobba där ikväll, så vilken tid ska ni dit? mvh Linn W

2008-07-18 @ 12:38:35
Postat av: Emma

jättekul att ses amanda! vi får ta en fika nån dag:D

Kram

2008-07-28 @ 08:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0