Dumpad & jag såg en Beck-kändis!

Ännu en dag blev jag av-dumpad här på Egna Hem, ringer telefonboken igenom..Allt för att känna sällskap i den eviga ensamheten. Idag har iaf spökena hållt sig borta, känns skönt! Jag har idag umgåtts med min vän Sofia, o hennes på tok rapfyllda pojkvän Danne :P Vi käkade ute på Briggen, och vilken underbar personal..Helskön kille, verkligen =D Man glömde nästan bort priset..Haha, ett pris man inte glömmer i första hand är den totala summan som blev igår då jag o Maxen var ute o käkade på Butler's. Maten gick på 300 kr, med bara en dricka...men aaaw va gott det var :D Vi såg även en kändis på köpet, men vi vet inte vilken kändis det var..haha, enligt servitrisen hade han vart med i Beck-filmerna, så nu är han i Trollhättan o spelar in film..TROLLYWOOOD! Nee,men de va ett jävla galej igår hörrni ;P Eftersom ja jobbat hela helgen var ja tvungen att gotta till de lite för mej ;) Lite bilder på detta...

Max kom precis från frisören, sommarfräsch i håret! Han fick även äran att ta sin pappas nya bil, den va soft! :)
Den ser vi i bakrunden :)
Max blogg hittar ni som vanligt på www.maxhallerod.blogg.se!


Jag lite halvsleten..iklädd mina nya REA-fynd..lite av det iaf ;)


Senare, eller kanske om en liten stund..Hade jag tänkt lägga upp sista delen av alla studentbilder, på själva partyt..Nu har Sandra fått alla "roliga,som jag skrattar åt"..och dom hon godkänt har hon lagt ut på sin bilddagbok,så nu vet jag vilka ja får publicera ;)  Men det inlägget får nog bli senare, för snart börjar Allsåååångeeen!

Vi hörs, så småning om...

JUST DANCE!

PS!!! Jag har ny ringsignal på min mobil...ring dag som natt, bara jag får höra på detta asfräcka ljudläte.
Ni som inte har mitt nummer, ni behöver inte slita ihjäl er för att få tag på det, er har jag förståelse för, Comviq's nät ska inte behöva bli totalt kaosat bara för detta ;) Hahaha...(Hur många retade jag upp nu...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0