Bilder från partyhelgen!

Tjo fräs!
NUUU har jag minsann tid, de är ingen för tillfället som rycker o drar i mig. Mamma o älsklingen ligger o kollar på Morden i Midsommer, det är precis så att man kan få en puss av Andreas, inget mer..Då stör jag. Så nu tar jag min egna lilla tid o sitter här med mina guzzar-tangenter!! Imorgon är min enda lediga dag på hela veckan,o vad jag har att vänta är en dag ute i Kungshamn!! =) Jag o älsklingen ska åka ut till vår vän Max, för att sola, bada, äta gott o förhoppningsvis åka båten :D Jag bara längtar, älskar kusten o jag älskar havet! :)

Jaja..men eftersom jag tidigare tjatat så om denna helg som precis varit så måste ju ni självklart se den i bilder! Det blev en toppenhelg, o vi hann med de vi skulle, sen kommer man på saker i efterhand,men jag tror inte Sandra gjort sitt sista besök här i Trollhättan. Hela vardagen blir förgyllen när hon vistas här..allt blir lixom..PERFEKT! :) Bilderna kommer här...har bara från i fredags, då vi festade hårt. De blev nog för mycket alkohol för oss alla, Sandra lyckades ju ringa sin mamma o säga att jag o Andreas var bortsprungna o hon satt ensam på Grillhouse tillsammans med Max. (en kille som föräldrarna ej känner...) PINSAMT..om denna söta Sandra bara kunnat låta bli att säga detta ;P Men men,före allt spårade ut så hade vi jävligt roligt!!!!!!!!

KLICKA!!!





Och slutligen bilden "alla" pratar om..som typ finns överallt nu....
Sandra o Maxen skulle hoppa över häcken..Max landa på Sandra,som i sin tur slog i huvudet i en parkbänk.
Men den smärtan kändes nog inte för Sandra förren dagen efter..........................

Fotograf: Andreas the great.

Nu har en Smålandsresa planerats! Den 9e augusti..Stannar drygt en vecka är det tänkt..vi har lite alternativ.
Finns även prat om att Max hänga på..Partyligan anländer alltså till Alvesta.

Nu mina vänner ska jag ta mig i kragen o dra vidare ;)
See ya tomorrow KUNGSHAMN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0