Bilder från Bruce Springsteen, Ullevi 5/7

Här är dom, tre av bilderna från konserten i lördags :)
Bruce Springsteen =)

En rätt grym bild faktiskt...




Idag är febern borta,men har fått världens värk i nacken,så idag får värmekudden ligga på! Sen ringde jag mitt jobb o sa att jag kunde jobba imorgon, men det var en annan som fått min tid,så blev tydligen ledig imorgon med. Vet ej om de va något vidare,för jag vill inget annat än o jobba. Aja,nu blir jag iaf rejält utvilad till måndag. Helgen ser jag fram emot, är bjuden på 60-årskalas,då det är grillparty & logdans. Älskar sånt ju, Andreas morfar har köpt en hel gris som ska grillas, o vad vi ska dansa! =) (Jag o grisen alltså;)) Haha..Ja,ni fattar att ja mena Andreas? ;D

Nu ska jag lägga mej i sängen o läsa..Pappa va o köpte en bok till mej igår, "Mig äger ingen"...den har fått jättebra kritik,så blev jättesugen på att läsa den! :)

Vi höres väl senare...Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0