24e juli - sandra is coming back!

Japp, nu har en ny tågresa bokats hit till Trollhättan! Sandra kommer på ett kärt återbesök hit, om knappt två veckor! Mellan torsdag o söndag ska vi hinna med mycket,schemat inför dagarna är redan planerat. Redan samma kväll hon kommer ska vi på Lipz,vi som aldrig hann med det på studenten..så nu blir de mycket mera dans, men inga gratisdrinkar (?) Får väl för skojs skull kanske ta oss en tur till Oleary's på lördagen bara för att se om bartendern som bjöd oss på drinkar jobbar igen :P Sen ska dessutom Andreas o Sandra få dras med varandra, eftersom jag jobbar fredag och söndag, hur slutar detta? Kommer Sandra plåga Andreas genom att gå i Trollhättans affärer? Om de hyr en film..blir det Sandras önskemål; En kärlekskomedi, eller Andreas önskemål; En action-thriller? ;) Iofs fyller min syster år den dagen,så dom kanske helt enkelt samsas om att äta upp min tårtbit?

Nee,men detta ska bli så jävla roligt. Längtar så..dagarna framöver kommer gå fort som fan..halva sommaren har ju redan gått.

Jeje..laddade annars för ikväll? Vid 16-tiden börjar draget en bit utanför Vbg hos Andreas morfar, 150 personer totalt, grill,lek, ett live-band..o till sist LOGDANSEN..Jag ska proppa i mig mediciner innan jag åker iväg sedan,så jag slipper bli onödigt dålig ikväll. Jag vill kunna dansa runt utan halsont eller nån sån skit!

Berättar mer om kvällen imorgon..Ni andra får ha de braigt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0