2 mil cykling,hej träningsvärk!

Tjaaa gott folk! Vilken dag de har varit idag, nästan allt har blivit som jag velat. Låt mig berätta för guds skull!
När Andreas skjutsat hem mig idag gick jag dom första minutrarna bara och stampa runt..in i ena rummet o in i de andra, allt för att hitta sysselsättning. Jag tvingade mej ut på den heta altanen o solade en timma, bra tidsfördriv lixom. Jag gjorde mig iordning, cykla ner till stan..hämtade ut mina tack-kort från studenten,som för övrigt blev asbra denna gång. Gick in till Ica, pappsen hade lämnat några hundringar hemma så jag gick o köpte lite sånt jag tyckte behövdes hemma helt enkelt =P Haha! Nu händer det, dagens höjdpunkt. Telefonen ringer (applåd),mitt under min procedur av att bära alla kassar upp för trappan in till huset. Andfådd som en flodhäst svarar jag. Det var från jobbet. Dom erbjöd mig ett par timmar extra att jobba imorgon! Och det ville jag, för jag har längtat efter att få jobba sedan i måndags :P Så imorgon går vi med friskt humör o jobbar ;)

Senare under dagen fick jag för mig att höra av mig till Max, jag antog att han fortfarande jobbade...ringde för att bara kolla när han sluta.
- A hej de e Max..
- Hallå...de e Amanda..Vad gör du?
- Ja sitter hemma o solar..
- ÄR DU HEMMA..VARFÖR HAR DU INTE RINGT? (hahaha)
-Max förtvivlad säger: Men jag kom ju precis hem!
- Aha...jaja, vill du dra ut o bada?

Max svarade jag, o föreslog de suveräna förslaget med att CYKLA. Mmm,inte sådära jättejobbigt att cykla tänker ni. NÄNÄ..cykla från mig till Öresjö o inse vilken njutning de är! Flera äckliga kilometer med uppförsbackar..jag blev världens gnällspik, grinig..men sen mådde jag illa- på riktigt faktiskt! Men till slut kom vi fram, o då var de skönt att ta ett dopp! VI CYKLADE SAMMANLAGT 2 MIL IDAG. Jag känner mig så....tränad :P Antar att jag inte kommer kunna stå på benen imorgon. Jaja,sugna på bilder? Here they are..direkt tagna från Max blogg..I vårt projekt  lånar vi varandras bilder :P


Jag med min nya cykel...Den e fresh som fan!



Nu ska jag sova,jag börjar 06.30 imorn :)
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0