Welcome 2008

Tjena alla 2008-människor! Dagen för mig är idag inte något jobbigt,eftersom jag höll mig någolunda nykter igår,jag var knappast berusad vid 12-slaget då jag,älsklingen & Larsson skålade 2008 välkommet i Erik Carlsson-rondellen,där vi hade väldigt bra utsikt över alla raketer o grejer. Jag fick även sörja för den ihjälfrusna skatan som låg mitt i rondellen,på gräsplätten..skator är iofs dom fulaste men att se den ligga där ihjälfrusen var kanske tragiskt. Jag gav den en slurk av mitt vin iaf! =D Kvällen igår för övrigt var väldigt trevlig med god mat & kul underhållning under kvällen,tiden gick undan! Var hemma runt 3-tiden efter att fått skjuts av Barro hem :)

Idag har jag o älsklingen bara legat i sängen o kollat tv,o ätit oss mätta stup i kvarten. Imorgon börjar mitt nya träningsliv,o jag ska komma i form på riktigt..Jag saknar träningen,Andreas pussar har typ ersatt den på något sätt,men nu ska jag må bra av båda sakerna ;) De händer inte så värst mkt annat i veckan,Andreas börjar jobba imorn så ska ägna tiden åt mig själv,läsa lite engelskabok,sätta ihop jympapasset på riktigt o köra bilen.

Nu ska jag åter krypa ner i sängen hos min pojkvän,o där lär åtminstone jag stanna resten av kvällen!
Tänk va kramar kan va mysiga! =D Så därför..kram på er alla! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0