Välkommen vår Theodor!

God Afton mitt herrskap!
Nu är jag o Andreas precis inkomna efter 2 timmars "lek" ute i snön,känner mig lagom trött i kroppen! Vi har byggt en mäktig snögubbe,vår Theodor som vi döpte han till:D Så nu står han här utanför huset mot väggen,o vaktar =) De va jätteskönt att komma ut i friska luften,o vara varmt klädd men termobyxor o grejer,kände nostalgi från barndomen! =) Alla tankar släppte o kände mig bara fri tillsammans med min älskling! :)

Ikväll ska min kära mamma grädda våfflor som vi får till kvällsmat,därefter får de bli en dusch o sen bara slappa. Hur skönt som helst. Innan dess måååste jag gå igenom mitt jympapass igen,jag är hur trött som helst i kroppen nu..men de är ett måste! Men innan allt sätter igång,tänker jag förstås publicera bilder på Theodor! =D

Måste pussas emellan åt ;)



A & T =)


image455



Vill avsluta detta inlägg med att säga att på lovet har jag vart nere hos min vän Sandra..Och det var roooligt. Dom hade god knäck,och vi spelade kort ;D Sandra är min vän för livet ;)

Ha en mysig kväll allihopa!
Jympapasset nu..Pööööss från mig,Andreas & Theddan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0