v. 4-5

Åhhh va hemskt med söndag igen! Finns inget segare,det man vet är att man har en trög vecka framför sig,med "måsten hit,o måsten dit". Känns så BLÄ! Helgen har ju inte varit speciellt äventyrlig heller,så har inte fått ur all min spralliga energi,så de är bara att lägga ner den i lådan igen o spara på :P

I förmiddags var iaf jag & älsklinge, C & L ute på en helt underbar söndagspromenad i de härliga vårvädret. Vi var nog ute i 1½ timma o bara njöt :) Sen dess har tiden bara sprungit iväg. Jag har suttit här o slitit med mitt Projektarbete som känns; "jag har bara 110-sidor kvar", och Andreas har grejat med sitt bös o sen åt vi middag!

I veckan fortsätter jag med mitt "nyttiga" liv,men ska även börja mitt "fräscha" liv..Haha,jag ska alltså lägga min kropp i solariumet igen,regelbundet 2 ggr i veckan så blir jag nog lagom brun till balen ;P Och jag ska även börja med att gå till mitt gamla revir: gymmet,och inte bara köra jympapass! Annars fortsätter livet rulla på som vanligt. Imorgon ska jag förresten ringa o ansöka sommarjobb som personlig assistent,skulle va ett trevligt jobb nu till sommaren,ska även ringa ang. bilen till balen..Får se om jag hinner med allt jag ska,men de brukar inte vara några problem..Jag jobbar bäst under press ;P

Nu ska jag återgå till mitt PA,vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0