Utvilad & överkört huvud samtidigt!

Igår gick jag o älsklingen o la oss lite efter 9-tiden,hela min kropp kändes ostabil! Sov som en stock inatt,o jag vaknade halv 6 av regn o blåst utanför,känslan att ha en timma till att sova är så underbar! När jag vaknade fanns de inga spår avgårdagens förskylning eller annat,förutom att jag inte hade något matlust,så gick o jobbade idag. Men vid halv 12 kom den där förbannade huvudvärken igen,o den har inte släppt än,trots att jag smaskat Ibumetin o druckit vatten hela dagen :( Jag som aldrig har huvudvärk annars =S

Men gissa på vad jag ska ikväll? Jag ska på info-möte för dom som är intresserade för att bli ledare på Friskis :)
Så vi få se vad detta möte leder till! Har ju haft mitt mål sedan 4 år tillbaka att jag någon gång i mitt liv ska bli ledare på där,o en fördel är just nu att gymnasietiden snart är slut! Men men..Nu ska jag gå o lägga mig i sängen,inatt får jag sova själv,känns inget vidare..Men jag längtar tills imorgon igen,då är han hos mig! ♥ Behöver väl inte nämna hans namn..ni bör väl kunna det utantill numera ;)

Hejsan hoppsan!

Kommentarer
Postat av: elaine

jätte fin header :)

2008-01-24 @ 15:16:17
URL: http://elaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0