Tonåren,fjortistiden & min framtid

What a day! De har vart en dag med blandat humör. Saker som gör/gjort mig förbannad helt enkelt. Har fått känna på en av livets bästa stunder,att har varit intill min solstråle. Har börjat skratta helt utan anledning. Jag har blivit irriterad ytterligare en gång,men jag kan inget annat än o njuta av mitt liv! Jag satt precis och tittade på bilder sen tonårsåldern. Bilder från första festen,rent ut sagt fjortistiden. Men även FINA och BETYDELSEFULLA bilder. Amanda&Sofia-bilder,ni fattar inte vilken charmknutte Sofia är. Hur FIN min vän är! Ja,hon och jag & vår nostalgi är egentligen något jag skulle velat behålla för alltid. Men jag är inte den personen jag var längre idag,o Sofia är en ny person hon med. Nu är vi twinsen,nada more. MEN JAG TYCKER FORTFARANDE HON SÅG UT SOM EN CHARMKNUTTE,nu är hon 18 år o svårflirtad..Hms! Men Sara,minns du "The Grudge-bilden"? Förfesterna innan Sand? Rena draman. Ni anar inte hur många perioder alla vi haft tillsammans! Jag kan inget annat än o skratta åt dom här bilderna. Tog lixom bilder med 2.25or men vände den sidan emot kameran,så man bara såg att de stod: Cider,Skogsbär. Man var ju såååååååååå coool,och såå full när man drack detta ;P Haha! Det är så kul att blicka tillbaka. Det ska bli så kul att sätta in den här bild-skivan i dvd:n om typ 10 år,då lär man ha ännu roligare. Kära nån..Tonåren kan ibland vara jobbig,men fan så rolig ;)

Nu har jag ju precis klivit in i vuxenvärlden,ska typ få lön o sånt. Kanske göra eventuella studielån? Flytta hemifrån? VADÅ HEMIFRÅN? Och jag hoppas jag får dela min framtid tillsammans med min Andreas för evigt,o det är honom ni får skylla på om ni tycker att jag mognat =P (Vilken som det nog inte finns risk för) :)

Nu till duschen,o sjunga: De ska va gött o leeeeva,annars kan de kvitta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, så jävla klockrent, Jag har inte kvar dom bilderna :( du får helt enkelt bränna ner dom till mig och ta med på tisdag nästa vecka, på 75-passet;) så får du en skiva:P pösss!

2008-01-31 @ 11:09:04
URL: http://fantasimelodi.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha! VIsst har vi förändrats men jag är fortfarande en charmknutte;) Min älskade vän och tvilling. Jag tycker fortfarande om dej lika mycket som då :D

2008-01-31 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0