Svärson hjärta svärmor

Jaha..då var det tisdag igen,veckan börjar bra med träningsvärk och de flyter på bra på praktiken! :) Nu har alla precis ätit middag, och i vanlig ordning så fastnar älsklingen nere vid köksbordet o pratar med min kära mor. Jag får inte vara med - som vanligt. :P Andreas skickar upp mig hit för någon konstig anledning..Undra vad dom pratar om? Kanske ska inköpa mig en inspelnings-manick? Surely..Jag ska iaf hämnas,vad sägs om puss-strejk hela kvällen? (Varför försöka när jag inte kan motstå?) Kanske leka "svimmad" när han e gossesugen (man får mera pussar av han då;P) Men jag ska klura ut något till min goding! :)

Om typ en timma är det ett träningspass på gång,är så träningssugen idag trots min träningsvärk jag har från gymmet igår,men de glider på ;P Och ikväll blir det GOSSIP GIRL!! Andreas var kritisk till det redan igår när jag sa att jag skulle kolla på det,han är ÖVERLYCKLIG att han inte är här hemma då,han ska på möte! Men men,det kommer fler tisdagskvällar ;)

Nä nu ska jag smyga ner i trappan o ser vad svärsonen & svärmodern pratar om..
Tissel'i'tassel! Scchhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0