Söndags-syndrom

Usch vad jobbigt med söndag kväll,samtidigt mysig. Har nya mål för veckan att uppnå,lite småplaner att göra och veckan som gått nu avslutas med den jag älskar mest,det betyder mycket!! Ikväll ska vi se på en film på 4an,Andreas har fått välja..Jag kom med ett förslag,men ickee..Filmen på 4an skulle vi se ;) Till detta blir de nyttigt (?) tilltugg; Light-popcorn (Är dom goda??) & pistagenötter,favoriter! :) Pussar ingår ju förstås också,rena kaloriförbränningen i rätta takter..Haha! =P

Dagen har för övrigt vart jätterolig,har busat massor i vattnet & badat mkt i bubbelpoolen,massa prat bara!! =)  Jag körde "pappas stora bil",med Sexy Girl-skylten på bakrutan..Fick två mördarblickar av två kvinnor som satt på andra bilars passagerar-säten,antagligen blev de en vild diskussion med deras män ;) Haha! ..Hade inte förväntat mig något annat än sånna blickar.

Men nu ska jag gå ner o förbereda kvällens tilltugg,för min älskling har nog inte en tanke på att röra på sitt arsle ;)
Han är därmed skyldig mig en "klining-på-ryggen" ;)

Höres imorgon,då jag förhoppningsvis fått min måndags-power back!!
Tjingeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0