Som en födelsedag!

Ojojoj..Första skoldagen efter ett härligt jullov. Segt säger jag bara,har alls inte kunnat sova natten till idag,så mina ögonlock ligger halvt nedskruvade. Ska snart hem o piggna till mig med lite mat & umgås med mor & far,men först ska jag invänta till kl.14 då älsklingen slutar. Ska pussa han hejdå,för vi får ej träffas mer idag :( Sen ska ja plugga engelska,ser även fram emot ett färskt jympapass som har "premiär" ikväll,härligt att få röra på arslet lite =D Får även ge lite tid att repetera passet jag ska leda imorgon..Jag själv ska ju orka armhävningarna så att säga =P

Lite om gårdagen (ok,lite till..),då kom iaf Andreas mamma & bror hem,med presenter..TILL MIG! Av Andreas bror fick jag ett mjukisdjur..en jättegullig hund,den heter Nalle ;P Den ska få åka med i bilen nu..Och sen av Andreas mamma & pappa fick jag blommor,en leksaksbil & ett fint kort :) Så gulliga är ni,tack snälla! ♥ Det kändes som en födelsedag! Publicerar bilder på detta senare! =)
Sen idag..så ska jag & pappa sätta på en skylt jag fick av Andreas bror i julklapp,den ser typ ut som en övningkörningskylt,fast den e svart-gul,så står de: "Sexy Girl"..Haha,den ska jag sätta på bakrutan,så får vi se hur många nyfikna körare som kör om sen..Nåt väldigt underligt är att jag inte blivit omkörd en enda gång sedan jag tog av Övningskörningsskylten igår,trots att ja håller hastigheten,funderar starkt på att skriva in en insändare i tidningen,o klanka ner på dom idioterna som kör om de som övningskör på ett taskigt sätt! Men men..

En annan sak jag kan berätta är att vår Theodor har dött,hans överkropp rasa ner igår,tycker de känns tråkigt,vi kämpade för att han skulle födas! =(  [läs inlägg nedan om ni ej förstår]

Nä,nu är de snart daxs att lämna datasalen här o traska sig bort till VA:s uppbehållsrum..


FRÅGA TILL FLANDERS: när ska jag hämta grejen dåå?? :O Du jobbar ju jämt (?)..eller? ;P


Ha de bra sålänge..hörs senare!
/Renault-Drajvar'n ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0