Självförtroendeveckan är över (fortsättning på föregående inlägg)

Hahaha,jaa'ni! Hittade precis en vimmelbild på min vän Sofia's place,där hon publicerat en bild på oss från Lipz,den 27e december! Jag bjuder på den här bilden,jag gör verkligen det! Ibland ÄR det kul att se sig själv när man ser rejält bedrövlig ut!!

image466

OCH NI FÖRRESTEN..Jag har fått goood respons på mina nya glasögon! Många säger att jag ser betydligt äldre ut när jag har på mig dom,vad jag vill ha sagt med det vet jag inte själv..Det är ju bara ett plus i kanten,förutom att jag ser bättre på folk,kan dom som har fördomar mot dagens ungdomar inte titta snett på mig,dom tror att de möter en välutbildad 26-åring,som med bestämda steg går närmaste ICA  för att köpa färskt bröd =P Typ..

Vet ni vad? Jag skriver ENDAST detta för att underhålla mig själv i nuläget. Min älskling Andreas skulle bestämt titta klart på Idrottsgalan..Nu är klockan över halv 11,med andra ord borstar han gaddarna..OooPPS ,nu ringer han. Daxs att kila.

Nattiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0