Morgonpigg söndag

Snooozie folket! Här sitter jag ensam i mörkret med min söta sovandes pojkvän bakom mig:) Har letat o läst på lite information till mitt PA,så tiden räcker även till för lite bloggning såklart =P Är uppe lite för tidigt idag egentligen,de blev sent igår kväll då vi var hos älsklingens farbror o lite av släkten. Kvällen började med fotboll,grabbgänget hade hängt med på Tips-SM så de va väldigt viktigt,men de va en kul stämning,trots en tråkig match! Senare bjöds de på mat,o kvällen avslutades med Singstar flera timmar framåt midnatt o över det!! Skitskoj var det,ja kom upp i 9000 poäng i på låt,yeah yeah..Rock-giiiirl ;) Haha

Idag ska vi bada,vi åker vid halv 12 så e nog borta större delen av dagen :P De ska bli jättekul! :)
Kan uppdatera mer sedan,ska greja vidare nu!


Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0