KORV!

Hemkommen från Friskisgolvet! Vilken underbar känsla,att känna sig som en korv dom 2 första minutrarna på passet kändes hemskt.....BRA! Imorgon kommer jag själv sitta här hemma o sätta ihop jympapasset jag ska ha på skolidrotten..OM EN VECKA. Smart drag Amanda att börja en vecka innan,det är ju inte en rörelse som ska in om jag säger så! Men men...Har precis ringt hem till Andreas familj för att säga att ja har vart o tränat (för när Andreas mamma ringde förut o skulle prata med sin son,frågade hon inte vad jag gjorde,och det måste hon veta) =) Men eftersom ingen svara så var dom tydligen inte intresserade =( Hehe

Nu ska jag äta gröt tillsammans med mor,far & Andreas. Sen blir det dusch,mys & läsning. Nice for the price!
Berrryyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0