Körkortspresenterna!

Hade nu tänkt att publicera lite levande bilder på det jag fick igår..Och något jag också måste berätta är att idag kom körläraren (Fl)anders hem till mig,o gav mig ett minne från körskolan! Det är inte varje dag man får sådant besök..Visst lever jag ett spännande liv? Iaf,grejen jag fick var ett glasögonfodral,fast det är tillverkat som en handväska,ROSA! Den är skitfräck..Bild finns somsagt här nere...

Blommor från Andreas mamma & pappa - världens bästa "svärföräldrar" ;)
Vovven (gosedjuret) fick jag av Andreas söta bror,o kortet fick jag även av hans föräldrar =)
Och de mest användbara..Bilen fick jag också ;)








Och slutligen..Presenten från  min gamle polare (drive-teacher'n)...


SNYGG VAAAAA? =) Trendigaste glasögonfodralet EVER!

Hell yah..nu ska jag kila. ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0