Hemmadag

Morrn morrn! Idag har jag stannat hemma från min praktikplats p.g.a en väldigt obekväm morgon. Halv 5 i morse vaknade jag med världens huvudvärk och yrsel,hade också extremt ont i halsen. Kunde somna igen efter många om & men,när ja tagit en tablett. Kände när jag vaknade att läget fortfarande inte va tillräckligt bra för att jobba. Jag är pigg och så,men har jätteont i halsen. Eftersom de bor äldre människor där jag jobbar som kan ha svagare immunförsvar vill jag inte riskera att gå dit att smitta dom! Så idag vilar jag ut med en bok,lite film..och; ett tandläkarbesök! Haha,många tkr säkert jag är dum som går till tandläkaren,men de är nödvändigt,en tråd jag har bakom tänderna har lossnat och nu är den jättestörande,så ska dit o limma fast den igen,eller om dom vill att jag ska ta bort den. Mig spelar de ingen större roll,den gör inte mer skada än vad den gör nytta iaf..

Sen har jag tappat bort min lunchpåse,som jag egentligen skulle ha med mig till jobbet idag. Jag la den i bilen när vi åkte från Sjuntorp i baksätet. Andreas körde in till stan i morse för att jag hade varit yr o så tidigare, och han kände lycka för han har inte fått köra långa sträckor sedan jag fick mitt körkort..(Jag har inte tröttnat än!) Än sålänge klarar jag mig bra bensin-ekonomiskt; Jag har inte lärt mig tanka! Höhö..  men iaf; back to the point: ja la lunchpåsen där bak tillsammans med Andreas grejer,men nu är påsen borta! Andreas säger att han inte fått med sig den till skolan,o den är varken i bilen,inne eller inlagd i kylen =S Miiin älskade lunch :P Min färska baugette o risifrutti..Weeeaav!

Jaja,jag överlever fortfarande på mina 2 knäckebröds-skivor jag åt till frukost,men tiden börjar ju dra sig snart mot lunch ;P Haha..men men

Nu ska jag checka vidare,skriver mer sen skulle ja tro.
/ Amanda-fjing-fjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0