Guldläge

Jag måste säga detta igen..*host*- KÖRKORT HOOOOMIIIES ;) Körkortet för mig är guld värt,det är en historia..Med skratt,tårar,ilska & mycket kunskap. Min körskolelärare Anders (numera Flanders) & jag har delat mkt glädje tillsammans! Nu ska jag dela glädje med min Renault istället,mitt nästa steg är att lära mig tanka..Jag har alltid drömt om de;) Haha..Men iaf,efter min uppkörning idag så åkte jag & älsklingen till Torp,jag var ganska uppspelt så han fick köra dit iaf..medan jag satt o ringde o skrek i bilen till allt o alla ;P På Torp kika vi runt lite,men de enda som fanns va alla domdära patetiska REA-fynden..dålig skit! Så vi drog vidare till överby för att luncha på Eat där vi träffa Andreas moster,o där fick halva Etage reda på att ja fått mitt körkort :D Sen åkte vi hem till mej,packade väskan o åkte hit - till SJuntorp där vi sover inatt :) Kvällen blir lugn,,ska till Andreas jobb senare o sola mig brownie :)

Imorgon börjar skolan igen,lagom kul..men egentligen ska jag inte klaga eftersom praktiken börjar nästa vecka..Kommer bli spännande på nåt sätt,att testa något alldeles nytt (de är inom handikapp)
Nä..nu ska ja kila..Kaaanske skriver mer sen =)

Tuuudeloooo;)

Kommentarer
Postat av: snyggenygge

O du kommer att få en pryl så du inte glömmer mig/oss på skolan

flAnders x

2008-01-07 @ 18:41:10
Postat av: Sara

AHAAA,men du ringde inte mig och skrek? HALLÅ! GRATTIS I ALLA FALL, det är du fan värd gumman! Håll i ratten nu bara, simma lugnt(eller ska jag säga kör?) ;) grattis igen, pöss!

2008-01-07 @ 19:32:38
URL: http://fantasimelodi.blogg.se
Postat av: Mr X

GRATTIS

Nu när du ska lära dig tanka:
Det finns dock ett problem - bensin är inte gratis!?

2008-01-07 @ 19:58:56
URL: http://mandizone.blogg.se
Postat av: Pontus

Grattis Amanda. Det blir att vara mer vaksam i trafiken uppe i Tröllhätta alltså :)

2008-01-09 @ 16:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0