Grått ludder

Jaohao,så satt man här hemma igen,söndag kväll o planerar den kommande nyttiga veckan. Kom hem för några timmar sen,då jag kröp ner i sängen med mamma,pappa & Tyson,allt var bara tyst,nästan iallafall. Den näst intill tystnaden avbröts när Tyson kommit på att jag fick mer uppmärksamhet än vad han fick,då började han med sina special-trix som han vet att han får uppmärksamhet av. Men vi blev snabbt kompisar igen,o en stund efter hade bara vi lagt oss i min säng o läste söndagsbilagan.

I veckan kommer det ske många nya intryck. Min praktikvecka börjar och jag ska möta nya människor,känner alltid lite pirr i kroppen,men jag har på känn att jag kommer trivas bra! :) Bra arbetstider har jag också,så har tid för träning & plugg i mängder. Ska försöka hålla detta löfte nu för en gångs skull,för de skulle va så jävla skönt att ha klart Projektarbetet en tid innan!

Söndagen fortsätter iaf i gråa takter..En varm dusch senare ser jag verkligen fram emot!!

Ha en bra kväll/ Mandy.


(Om ett år,kommer jag antagligen inte komma ihåg varför jag publicerar den här bilden,
men det gör inget för min del)


image462

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0