Friskisledar-möte :)

Halluu,skönt med fredag! Finally! =)
Har precis kommit hem från VBG,har vart o kikat ut tyger till min balklänning,hittade en färg som matchade mina tankar jättebra,så nu får vi kanske kika vidare lite mer,men vi ska så snart som möjligt börja ta måtten på mig,så vi kan beställa hem :) Så nu är de daxs att göra dom sista sit-ups'sen ;) Haha!

Igår var jag med om något spännande ;P Som jag skrev igår skulle ja på infomöte om att bli ledare på Friskis,o jag lämnade in en intresseanmälan. Vi fick med oss en skiva hem med en styrkelåt & en "utsträckningslåt" som vi ska sätta ihop rörelser till. Jag blev förstås pushad direkt,så övningarna till dom låtarna gjorde jag klart redan igår kväll ;P Vi ska även hitta en egen låt där pulsen ska va mellan 110-140,och idag fick jag en sida på internet av min handledare på praktiken där man kan se pulsen på alla möjliga låtar,de gäller ju att göra de lätt för sig! Men iaf,den 10 feb är de uppjympa,då man ska "visa upp" sina moves & rörelser,utifrån utstrålning,taktkänska etc, väljer dom ut vilka som ska utbilda sig vidare! Den 9e februari hade ju jag tänkt ha Melodifestival-Night för några vänner,men det får bli en lugn sådan ;) Jag ska träna gärnet här hemma nu för att få chansen för att gå vidare,skulle va så himla roligt!! =)

Ikväll då? Jag ska göra hembakad pizza här hemma,o äta med mamma & pappa. Sen drar jag vidare hem till Barro,där de är lite tjejmys ikväll,hade tänkt stänna där tills älsklingen slutar jobba o kommer hit :) Imorgon blir de tidig uppgång (önskade att jag hade kunnat unna mig ett träningspass,men är riktigt förskyld), istället får de bli en shoppingrunda,iaf att bara gå o strosa för sig själv,ego-dag..Andreas är nämligen på kurs :(

Men nu ska jag äta..Haaaj!

Psst! En hemlis..jag har kanske fixat en bil till mig & andreas till Balen också,en riktig jävel ;) Ingen saab som alla andra åker i..Manda ska ha riktigt mustiga saker..Muuuuuuustang,cab..vad mer behövs? ;)

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tjena Amanda. Kan inte du posta den sidan där bpm:en visades..
Sköt om dig och hälsa alla jag känner.
Kram

2008-01-25 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0