Friskis nya stolthet!

God afton,god afton! Sitter här i Sjuntorp denna lördag! Är hur trött som helst,o har svinont i magen!!
Idag har Friskis-huset vart med om något helt otroligt!! MIIIN ÄLSKLING har JYMPAT! =) Min goding! Haha.han var bara för söt när han stod där bredvid mig på träningsgolvet,o kämpa gärnet. Kunde inte känna mer än värme i kroppen (förutom svetten då) :P Näe,men det är starkt att som 18årig kille kliva in på de jympagolvet,de gör inte vem som helst..Min älskling gav sig en utmaning,o jag är så stolt..DU ÄR BÄST ANDREAS! ♥ Men jag kan iaf lova att denna tidiga uppgång till träningspasset har gett efter sina spår,för åtminstone jag har legat i sängen som en död gris,o har inte kunnat hålla ögonlocken öppna,tillomed vid den goda middagen kunde jag bara halvt blunda :S

Nu på kvällen har vi spelat spel; Familje-Geni,världens mest patetiska spel..för frågorna är snuskigt svåra för en sån här lördag!! Men jag kör på måttot: "Otur i spel,tur i kärlek!" Såååklaaart! Men men..Resten av kvällen blir också lugn,ligga i soffan..Ska borsta tänderna tidigt,så ja kan somna där,gottigaste! Men imorgon ska vi på kaaalaaas! It will be fun! Nu orkar jag inte skriva,för jag är trött..mmmmmmmmm,men fler inlägg kommer ju i denna världsframtid.

See you then..Allgotiisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0