Fredags-bloggningen fortsätter med...

...Ytterligare en partybild! Haha,jag har förstås fortsatt jakta efter vimmelbilder,o jag tycker att går toppen. Dessvärre sen bilderna fruktansvärda ut. Men jag skyller på att vi förfestade i Lilla Edet dessa gånger,där man tydligen blir sleten (Detta märks inte annars,när Evelina kommer söt som en pärla till skolan...För Evelina ÄR söt för att bo i LE)
Men med andra ord: THN-FÖRFERRE NÄSTA!

Njut..För denna gång är det vi BF-flickor till höger. Mitt hjärta slår för dom och vår gymnasietid tillsammans!

image470

Helgen ser för övrigt bra ut. Senare ikväll åker jag till Sjuntorp. Imorgon blir det middag & Singstar hemma hos Andreas farbror m. familj :) Ska även sitta lite med mitt PA,men ska gosa massvis med alsklingen!! =) På söndag ska jag,A,R & E till Vattenpalatset i Vbg,trevlaaans! Har saknat de stället =) Sen får man ju den berömda "bad-pussen",de va längesen nu..Haha,jag är säkert en urfjantig flickvän,men andra flickvänner är ju HEMSKARE! :P

Innan jag tar o avslutar dehär inlägget vill ja bara ge en stor blöt PUSS till Sofia. Och tro mig,trots att jag är lite ilsken inombords ang. en viss sak,så ska jag hålla min aggression inombords,annars hade nog den här bloggen exploderat..Jag hade tänkt lösa de på annat sätt den här gången..Och muums va de ska smaka. Stekt anka..


Kraaaaam!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack vännen.... mitt hjärt slår för dig! kramar :)

2008-01-19 @ 00:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0