Fredag hela veckan!

Yo gnagers! Idag är det freeeedag o de är helt underbart! Min sista lovdag,och klockan ringde vid 06.00,snoozade till 20 över då Andreas blev helpaff när han såg hur mkt klockan var. Vi drajva hit till Thn,andreas för att jobba & jag för att sova. Kröp ner i min säng,som var kall..den värms bara upp av 2 personer ;P Låg o vred mej en hel del,hade svårt o somna,som ja har haft den senaste veckan =S Men sen fick jag somna en stund iaf,gick upp 2 timmar senare o käkade lite breakfast. Nu har ja vart ute o kört lite brummis,ska snart sätta mig med min engelskabok men först blir de lunch!

Älskar för övrigt att de är fredag idag,njuter av att helgen är här,oavsett om ja varit ledig hela veckan! Planeringen för helgen är följande:

Fredag: Sätta ihop jympamusiken (vilket jävla tjat de är om den va?),göra engelska,brumma & senare ikväll åka till badet o sola,umgås med älsklingen.
Lördag: Middag hemma hos älsklingens farmor & farfar,det ska bli trevligt! Blev jätteglad när ja fick reda på det =D
Söndag: Bara en vanlig söndag,vila ut..äta..kör gärnet vett'ni!

En ganska avslappnande helg med andra ord! Näää,nu är det lunch-tajm!
See you sooooon! =)

Och bara för att jag träffade Carro Barro idag så publicerar jag en gaaammal bild på oss,har säkert haft den här förr..men shit the same. Varför inte fräscha upp minnena? ;)


Blonda & solbrända!



Den här då..min förra pose,innan jag bytte ;)


Aja..Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0