Dagens värsta grej!

För 6 års sedan hade Sjuntorp aldrig lockat så mycket som det gör nu..Nu ska jag snabbduscha,för enligt mamma & pappa ser jag sleten ut =P Har förresten köpt skidkläder idag,de gick på 3000,gaaaw!! Men byxorna jag fick var skitfräcka,jag blir helt klart fräckast! Kör stenhårt på det.. =)  Pappa passade dessutom på att bli medlem på Inter Sport. Haa! Som om han kommer storhandla där nu då eller? ;) Nästa vecka börjar träningen på allvar,jag ska bli så starkt stabil i backen v.8..hmf hmf!

Dusch nu!
Later....

Kommentarer
Postat av: Mr X

Du kommer säkert att bli PPPPP=piggaste pang-pinglan i puckel-pisten!!!

2008-01-03 @ 17:41:57
URL: http://mandizone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0