Bråk; Spindelharpan VS. Blogg

Blogg-uppdatering från Sjuntorp!!! Jag har lyckats övertala Andreas pappa om att få datorn för att blogga 2 minuter,de tog en kvart att få iväg han från sin Spindelharpa han satt o spela! Men men..here we go! Har varit ute på en drygt 4,5 km promenad tillsammans med Andreas mamma & moster,suuuperhärligt! =) Nu bakar älsklingens mor scones som vi får till kvällsmat,åh så gott. Därefter blir de kryp ner i sängen för att läsa lite,o kramas! Jag ångrar inte en sekund att jag åkte hit idag..Snart kommer nog T hit igen o ska ha datorn tillbaks,bäst om jag nog publicerar detta snabbt som fan..så hörs vi mer imorn..Faaan,han ropar ut en varning nu..Aaah! 
Ciaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0