Bil till balen :)

Tjenare! Idag har jag gått i regn,både till och från jobbet. Jag hade kunnat ta bilen,men jag har från o med igår kväll börjat tänka på miljön och jordens framtid! Andreas har nämligen haft en muntlig redovisning idag i skolan om de globala uppvärmningen. Igår låg han o berättade för mig hur allt skulle förändras o så,jag blev skrämd! Jag vill inte uppleva hemska naturkatastrofer,klimatförändringar eller översvämmningar. Istället för att gå o deppa i regnet kan man ju ta 3 djupa andetag o tänka på isbjörnarna,att man gör något bra & fint för dom! + vardagsmotion:) Sen att helt isolera sig från bilen är ju inte rimligt de heller!!

Jaja,nyss ringde jag iaf han jag fått numret till,som har en Mustang Cab som eventuellt jag o Andreas ska ha på balen,haha,de va ett mystiskt samtal,jag fick driva på samtalet hela tiden o upprepa säkert samma saker 100 gånger. Men ja hade aldrig pratat med människan innan,men trevlig var han,o de uppskattas ju alltid =) Nästa vecka någon gång ska vi åka o kika på bilen. Den är silvrig,passar säkert perfekt till min färg på klänningen.Hoppas nu bara älsklingen tycker om bilen med! :)

Nu ska jag plugga,ikväll ska jag träna. Har tänkt bjuda min kropp på ett medel/station-pass..så ja får känna flåset lixom ;P

Ciaao!

Kommentarer
Postat av: madeleine

vad har du köpt för klänning amanda? jag vill se? :)

2008-01-31 @ 18:48:20
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0