Baapampam!

Goddagens! Här sitter jag med lite magont,känns ju inte på topp precis,men jag ska inte hänga läpp för det,för min fredag är fullspäckad med skoj! Om typ två timmar ska jag,Andreas,Adam,Evelina & Richard gå på bio,de får bli den tidiga visningen för ikväll ska killarna ut med sina klasser o så! Vi ska iaf kolla på National Tras..bla bla bla ;) Efter bion ska jag o Evelina gå hem hit för att umgås lite med min mor & far. Ska äta god mat,o fira mitt körkort lite i efterskott,för jag har fått välja kvällens mat/efterätt..Jag passade på att välja SMÖRGÅSTÅRTA meeeeed RÄKOR,för det är något jag aldrig får här hemma i vanliga fall,haha..De är ingen direkt fredagskvälls-mat,men jag e trött på pizza,tacos o allt vad sånt heter! =) Och till efterätt har jag valt den supersuuuuper-goda efterätten vi fick hos Andreas farmor&farfar; Färska päron (skalade) med någon pecannöt-röra i,huuur mums som helst!

Senare ikväll ska jag vara taxi åt grabbarna,så dom kommer hem på ett säkert sätt ;) Om deras klassfest drar vidare till Oleary's så ska även jag & Evelina dra oss dit..Men de blir en nykter kväll =) Så bra,slipper ödsla pengar på alkohol,har alls ingen bra ekonomi nu!

Imorgon har jag & Andreas planerat att dra o träna kl.09.30 =) Vi får se om vi håller de löftet,men ett lördagspass hade inte suttit helt fel! =) Men vi får se :)

Nu måste jag rusa,för ska snart hämta älsklingen på skolan!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fridah

hoppas magontet försvinner, :(

2008-01-11 @ 13:35:33
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0