Äntligen torsdag!

Morsning. Får bli en snabb uppdatering nu såhär innan frukost. Egentligen har jag sovmorgon till halv 1,men eftersom jag ska besöka min praktikplats kl.10 idag (jag börjar nästa vecka) så får ja dra upp min kropp tidigare ändå. Idag mår jag bra,men något ovanligt för att vara på morgonen var att jag vaknade mätt...Strange! Och jag är jätteglad,för idag ska jag få vara med min Andreas hela dagen,o sova hos han.Har längtat i två dagar,så lycklig är vad man kan kalla det!! =)

Känner mig även redo för att skriva min engelskarecension idag,men får se hur de blir sedan! Nu ska jag ner till köket,trots min mätta mage..Jag blir nog skithungrig när ja ser det proppfyllda kylskåpet (med ingenting alls i...)

Ha en bra dag!
Heeeejdååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0