"Älskling..Bygg snögubbe med mig" ;)

Hej på er alla!
Idag faller snöflingorna så de står härliga till,dagen blir en non-stop så att säga. Ska först nu sitta med min engelska,sen ska jag ut o drajva bil,får ta de extra försiktigt idag..Men de är nyttig träning att köra i de här vädret,gränsen till obehagligt..Men de fixar jag nog bra! Sen i eftermiddag ska jag slutföra mitt jympapass som nu nästan är klart, och sen har älsklingen tjatat om att jag ska gå ut o bygga snögubbe tillsammans med honom ;) Han är som mitt lilla barn! Grinig när jag väcker honom (genom att leka "myran" och sen dunsa på han som en flodhäst) Hahaha! Nää,men för han idag var de väldigt viktigt att komma ut o leka i snön,o ja håller till viss del med..Det kan va mysigt ;)  Ikväll ska åtminstone JAG ta en promenad,mest för att slappna av..Sen får jag muta Andreas med något för han ska gå med ;P

Men nu måste jag börja plugga här,så jag blir av med det tråkigaste!
See yaaaaa snowflakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0