All to do

Jag vill ha lagom mycket att göra,inte allt på samma gång! Jag vill kunna ta o välja ett val jag inte ska behöva ångra sen. Jag gör de mesta för att få ordning på det. Exempel: Jag har ringt o bokat om min körtid imorgon för att jag ska kunna sova hos min älskling inatt..MEEEN,det finns även ett smaskigt jympapass ikväll kl.18! Träning eller mys? Jag måste läsa ett x antal sidor i min engelskabok för att bli klar med den (det klarar jag nog iofs under dagen!) Även jympapassets musik ska sättas ihop,så skivan blir klar IDAG!  Dessutom ska jag ut med pappa o köra brum brum,vilket som tar drygt 1-1½ timma,allt detta ska bli färdigt innan kl.16 idag! Och innan dagen är slut ska ja ha läst min bok i minst 3 timmar. Gah! För de första behöver jag mat,för de andra ska ja läsa,then I will go to something else fabjans shit. Uppdaterar laaater o så får vi se hur denna dag slutar! See you then!

/ Ångiga Amanda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0