7 månader kärlek <3

Ytterligare har en månad gått,en månad som varit helt underbar! Jag & Andreas har firat vår första jul tillsammans,jag har även fått ta del av hans familj's firande. Vi har också firat in det nya året tillsammans!
Om några veckor åker vi på skidsemester,där Andreas bara inte ska vara min pojkvän utan min snygga SKI-BOY som ska lära mig åka :) Jag har börjat ladda upp inför Sälen-resan genom promenad till och från jobbet,o tränar som en aborre (alt.bläckfisk) på Friskis. Sounds good ha'..? =) Och imorgon förresten,så ska vi träffas hela Sälen-gänget för att planera lite om mat & så,planera allmänt bara! :)


Just nu är min snygging på styrelsemöte,han kommer senare ikväll,hoppas han är hemma före 9,för efter det orkar jag inte göra kvällsmat till honom ;) Men nu ska jag koppla av..sväva ner till köket o se vad kvällens kylskåp har att bjuda på!

Hej med er!


image467
LOVE YOU!!


Kommentarer
Postat av: B2

Vad roligt grattis :)

2008-01-15 @ 19:29:03
URL: http://sistersinall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0