Välkommen Fredag

Tjoo Tjim! Ni har väl inte missat vårt vackra väder vi har idag? Fy fasiken. Igår fick jag vara med om något riktigt obehagligt. Körde i den hysteriska snöstormen till Sjuntorp,och jag kan säga att jag låg i grymt minskad hastighet. Snöflingorna bara slog mot rutan o helljuset kunde jag heller inte ha på,för de gjorde körningen ännu värre. Det är något jag aldrig mer gör om! När jag kom fram till Sjuntorp så mötte Andreas mej med varma kramar,o jag bara skakade i kroppen,kroppen började ju slappna av igen efter ett tag..USCH! Nää,de va otäckt o jag tänker aldrig mer köra själv i sånt här oväder!!

Ikväll ska jag tillbaka till Sjuntorp,o är där som vanligt hela helgen :) Blir ännu en lugn helg med plugg o så,Sofia har dratt till Sthlm,Richard fyller år o har kalas o Adam & Jonna är borta i Kvänum/Vara..Dom flesta lämnar alltså mig o Andreas här :P Mycket tragiskt!! =D

Förresten har jag o älsklingen hittat ett nytt program på tv:n,eftermiddagsnöjet ;) Klockan 4 typ,på 5an..De heter Kyle XY. Oerhört bra! Ska hinna hem till det sen,efter att jag varit o lämnat bilen till Andreas..För jag råkade ta med mej den till jobbet i morse,kickade ut Andreas precis utanför skolan ;) Haha..Nu ska ju han iväg o jobba sen.

Men men,uppdaterar er säkert om något annat intressant om mitt liv senare idag.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0