Tigrarnas svansar

Tjing tjong långkalsong!!
Söndag kväll IGEN,ännu en helg har sprungit förbi..Och nästa helg har de säkert sprungit förbi både älgar,renar & rådjur..för då är vi i SÄLEN my friends! (Dock finns de nog inga sälar där!) Tyvärr kommer det nog inte ske någon blogg från mig den veckan,men kanske kan överraska med en gästbloggare igen? Vi får se..ska jobba på det under veckan helt enkelt! =) Sen om jag hamnar på ett sjukhus med brutet ben är de mycket möjligt att ja får tag på en dator där..men förhoppningsvis håller mina vältränade ben :P Var förresten på uppjympan för Friskis idag. De gick "bättre" än förväntat..med tanke på min feber/skitförskylning jag haft nu i helgen! Jag såg till att proppa i mig mängder med mediciner innan jag jympade,drack mycket vatten o försökte hålla andningen på hyfsad plats. Och nu efteråt kan jag säga att efter att jag jympat har jag bara hostat ett fåtal gånger,vilket är ganska konstigt..igår hostade jag hela eftermiddagen/kvällen. Naturmediciner is the good shiiet! =) Men hur detta nu går vidare,med Friskis och så får vi vänta med..*jag väntar på besked* Vi säger såhär: Om de inte går vägen,skiter jag i att skriva om det här i bloggen,för jag är feg..OK? Men om de skulle gå bra,så skriver jag helt enkelt om det!

Melodifestivalen igår då? Hm..Dååååligt startfält. Jag tyckte om dendära killen som sjöng balladen,som kom från dom öarna jag inte kan uttala..Men jag kallar dom iaf Farao-öarna!! Och Amy Diamond ägde totalt! Resten vill jag inte kommentera,men OK..jag är knäsvag för The Poodles sångare..Han var bra..ingen annan i den låten!
(Andreas tycker att jag ska skriva att han är snyggare än Farao-killen,vilket som han är. Och naaaee,dom är inte särskilt lika ;)) För övrigt var kvällen skitmysig igår med min älskling,jättegod mat & mysiga stunder!

Nu ska jag återgå till mitt privatliv och kika film med min älskling!!
Sleep well/// Snoris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0