Stolt bloggare

Vet ni vad läsare? Jag har min egen blogg som favoritblogg,MEEEEN i den spalten som heter "okända" bloggar. Så man kan kalla mig B-bloggare. Dom andra kan vi helt enkelt kalla Ytliga bloggar,kanske inte alla. Men nästan ;) .. Sen har vi ju "kändisbloggarna" som är ett rent nöje att läsa. De består ju trots allt av: Lite bloggkrig,irriterande inlägg/bilder/språk i inläggen man bara vill ta bort,trots är behovet kvar att läsa.Man "tycker om" att läsa en "irriterande" blogg. Tänk då hur många som avskyr mitt skrivande o mina bilder jag publicerar..Men liksom jag har säkert några av er behovet att kika in här då och då,antingen för att:
-Bli irriterade på mina inlägg,läser sedan går ut och snackar senaste blogg-skvallret med "kompisarna".
- Snoka
- Kul Tidsfördriv
- Eller anonyma intresserade läsare ( love you;) )

Man behöver inte kalla mig ett geni,men jag är duktig på att fundera,jämföra& reflektera..
And I love it..(speciellt en sådan här ljuv fredagskväll)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0