Snowie

Snooooozz på er människor. Imorgon hoppas vi på en hyfsat fin dag,då en eventuell utflykt till Hunneberg med grillning/picknick tillsammans med älskling,Evelina & Richard är inplanerad! Sålänge de är uppbehåll är jag åtminstone glad. Förmiddagen går åt till att skriva på mitt PA iaf.

Var tvungen att ringa upp Jocke förut! Kom o tänka på varför jag stod i Andreas kök,med min älskade pojkvän o med lyckokänslan jag hade i kroppen. Tack vare att Jocke bjöd mig på hans 18års-fest i maj 2007,och då hade vi inte umgåtts sedan konfirmationen! Jag älskar mitt liv! :)

Skön känsla,innan läggdaxs i Andreas nybäddade säng med rena lakan =)
See you tomorrow guys!

(Ps! Tro de eller ej,men jag har blivit en "vimmel-gluttare" från Elle's hemsida..De gör nog min lördag mer märkvärdig.Jag har aldrig öppnat en Elle-tidning,so why? Många verkar nog vara mer intresserade än vad dom egentligen är! Men men,jag har iaf börjat gilla Carolina Gynning,som brunett,charmig sak!!..Inspiration,inspiration!!)

Bilder från dagen dyker upp imorgon,om annat; på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0