Sick again

Idag har jag varit hemma från jobbet eftersom min hals börjat krångla så förbannat igen,o när ja gått har de känts som jag burit runt på 2 ton betong på huvudet! Nu måste jag ladda klorna här hemma så jag frisknar till någolunda till söndag då min uppjympa för Friskis är! Men ikväll när mamma kommit hem har hon lovat göra våfflor till mig! :) I den här familjen blir man extra ompysslad när man är sjuk,förutom av Tyson..Han bara ligger o ser svartsjuk ut,för han vet att jag kommer få mamma vid min sida hela kvällen om jag så vill.. MOooohahahaha!

Egentligen skulle jag hem till min älskling ikväll,men det går ju inte nu! :( Men HOPPAS han hinner hit en stund efter skolan,så vi får säga hej åtminstone. Ett uppdrag jag ska reda ut den här dagen är att få tag i min vän Sofia,de är ju för fabjan sanslöst att få tag på den ungen! Men men..nu ska jag börja skriva på min CV! :)

tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0