Samhället gör en bra gärning

Samhället gör något rätt: Röstar Carola & Mr.Johnsson till Andra Chansen i Melodifestivalen. Så rätt!! Något Carola behöver,undra hur många drinkar hon behöver svälja ikväll för att hålla humöret uppe. Och att beställa en person från USA för att fixa hennes hår för ikväll fick henne bara att se 20 år äldre ut. Sånt är livet. Istället hyllar jag Sanna Nielsen,vilken vacker & talang hon är som sångerska!


Vill dessutom också skriva att dehär 8 månaderna jag haft Andreas vid min sida har varit de bästa månaderna i mitt liv. Jag älskar min pojkvän,säkert som alla andra med sina partners gör. Men varje förhållande har sin gnista. Jag och Andreas har bara inte en gnista,utan flera som alltid gnistrar och håller allt i vardagen i liv. Min älskling,min underbara älskling,vad jag älskar honom! ♥

image488

Visst är han för söt? ;)
image487

Nu ska jag tänka på morgondagen då en ca 6-timmars resa till Sälen väntar!!
Med mod,styrka o energi kommer nog den här veckan bli bra.
SKÅL PÅ ER & SE UPP I BACKEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0