Ringrostig

Idag har jag åter igen varit hemma eftersom min natt har varit "Spy night race"..(No details,ok??) Nu mår jag bättre,för pappa kom hem med 3 sorters mediciner av naturmedel,som mamma serverade till mig. Mumsiii,men jag känner mej faktiskt bättre. Helgen däremot kanske inte kommer bli den roligaste,trots att de blir en helg i Thn kommer jag ändå inte få träffa en enda människa!! Längtar verkligen till v.9 då allt blir som vanligt igen. Men men,hoppas jag tillfrisknar till imorn så jag åtminstone kan få gå ut i friska luften en sväng.

Nu ska jag passa på att ta en dusch,så jag blir fredags-fräschingen i husets tv-soffa idag. Suck!! =(
Hostelihost-host på er..och skål,för er som får en rolig helg med vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0