Nyheter i min värld

Hejsan hoppsan!
Idag klarade min kära vän Evelina körkortet,så idag passade vi på att fira henne med att käka ute på lunchen! =) Såklart fick vår nya körmästare välja ställe,o de blev Golden Flower! När vi var där passade jag på att som vanligt klumpa till mig, o tappa i en vårrulle i nån kycklingröra. Jag kom fnissandes tillbaka till bordet o dom andra tjejerna märkte genast på mig att något gått snett =P

Idag hörrni har jag två nyheter!
Nyhet 1: Jag har blivit bjuden på mitt första bröllop. Jakt på klädsel är redan nu igång,o jag är redan nervös för bröllopsfesten. De är ju så att de egentligen inte jag som ska vara nervös,men de blir en stor fest o detta är något jag aldrig varit med om innan,så de får bli en match mot mig själv ;P Det är för övrigt Andreas moster som gifter sig! :)

Nyhet 2: Jag är ledig imorgon. Ganska simpel nyhet,meen fabjan så härlig. Jag ska plugga hela dagen,de gör ju dagen ännu härligare. Mm...De får ni tro så mycket ni vill på!!

Nu börjar snart vårt älskade Gossip Girl,o snart bör också älsklingen vara på insprång. Inatt sover han här,o de känns hääärligt! :)

Ni andra får ha en trevlig kväll,o sen en liten hälsning (hälsningar) till er som dissar Gamle Port;
Hälsning 1: Jämför stället med pissiga Thn där man träffar på folk man knappt vill träffa!
Hälsning 2: Sluta tjabba,o bygg något eget.
Hälsning 3: Vi ska ha det roligare än vad någon annan NÅGONSIN har haft på dedära stället.
De blir vad man gör det till.

BAAAAAAAAAAAAMSEKRAAAAAAAAAAAM!
Och här är snyggingen som tog körkortet idag ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Yeah! ;)

2008-02-27 @ 13:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0