Nya frisyren & lite shopping

Ojoj,dåligt med uppdatering var det här ja',men ska erkänna att jag igår inte var speciellt haj på att skriva,eftersom allt skolarbete kom i vägen,var ganska aggressiv där ett tag. Nu är man ju nästan överlycklig,för i helgen har jag ett samhällsprov tills på måndag att sätta tänderna i. Har suttit o antecknat viktiga saker nu,så imorgon är de bara att börja vrååål-plugga! Imorgon ska jag också på kalas,de är Andreas tvilling-kusiner som fyller 1 år :) Myysigt,o sedan på kvällen ska vi bara vara här hemma hos mig o ta de lugnt!

Snart kommer missen hit,min bror har nämligen köpt katt,så ska ta lite bilder på den & visa er,för hon e jättesöt! :) Sen så här nedan ser ni min nya hårfärg,o luggen jag klippt :) Andra bilden är på gårdagens outfit,o mina senaste shopping-köp! :) Nu har jag starka funderingar på att gå ut o städa ur bilen,för ikväll tar jag tag i gaspedalen igen,o då måste den vara "Amanda-fräsch",haha ;P Älskar att åka bil själv,helst lite längre sträckor..en befrielse och man får tid för sig själv helt enkelt! Ikväll nana'r jag i Sjuntorp iaf! Återkommer med lite bilder på kissen senare,för nu håller hon precis på att anlända!
*Fredags-kram på er alla*

image508


image507

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0