Morgondagens betydelse!

Ba bla bla..Allt skitsnack om Alla Hjärtans Dag,om hur överskattat det är. SÅ FEL! Men de är så fel att punga ut pengar ur folk också,för att uppvakta sin käraste. Lagom är bäst,men det kärleksfulla som kommer innifrån kan det aldrig bli för mycket av! Just därför gör jag dagen till något särskilt imorgon! Vad det blir berättar jag inte än,de får bli en hemlig sålänge,men allt detta jag gör för Andreas imorgon,kommer från mitt hjärta,kanske lite från plånboken men mycket mer från hjärtat. Det bästa han kan ge mig imorgon är att visa uppskattning till det jag gör för honom. Det enda jag kräver är att jag får vara med honom. Jag längtar så..jag lyser! Imorgon efter jobbet har jag fullt upp..bilen kommer fara & flänga. Jag verkligen längtar. Längtar efter att få göra något annorlunda till min älskling! Aaawww... <3

Nu ska jag kolla vidare på Grey's ;)
See ya tomorrow readers!
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0