Min pojkvän's största konkurrans

Nu har det snart gått 9 månader i mitt & älsklingens förhållande. Innan jag blev tillsammans med Andreas hade jag och min shopping en stark relation ihop,med sedan den 15 juni har min shopping alls inte varit sig lik! Den la sig på is kan man säga. Egentligen inte,för det var då shoppingen till min älskling började. Skjortor inhandlades,kalsonger likaså ;) Nu på senaste har jag blivit mer snål,men att skämma bort sin pojkvän får ligga på en hyggligt bra nivå. Nu är det ju istället svärmor som är i farten. Gör frukost-smörgåsar till honom och skickar med honom till jobbet,skalar apelsiner & gör den färdig att äta. Morr.. ;)

Men hörrni! Den senaste tiden har jag o shoppingen byggt upp vår relation igen, och de är precis som förr;
Jag hatar att gå in i provrum,men jag älskar att gå ut därifrån! Med det jag vill ha sagt: Idag har jag shoppat,precis som förra veckan. Och veckan innan det. På fredag blir det sko-shopping! =)

Förresteeeen,idag när jag åkte i stan kom min gamle körlärare i bilen framför. Jag blev så glad,jag bara önskade att han såg mig. Att jag släppte honom vid högerregeln, hur jag höll avståndet och hur fint jag hade foten ovanför bromsen!

NU: 2900 Happiness!

Måste bara visa den här sommarfräscha bilden..Tänk att man varit så sommarfräsch!!(?)
På bild: Jag & Mr.Adams
image504

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0