Host-host

Going still but strong! Längtar verkligen tills ikväll då jag & Andreas ska ha en egen kväll här hemma för oss själva. Vi ska laga mat ihop,se på Melodifestivalen o bara mysa! På menyn står de grillspett bestående av bl.a fläskfile & grönsaker,och till efterätt blir de en nyttigare variant av fruktsallad (Jag ska ju trots allt ha min uppjympa imorgon,wey!) :)

För övrigt bjöd mamma mig på sitt hemlagade te i morse,som skulle få min hemska förskylning så mycket bättre. Den bestod av färsk ingefära som hon kokat o hade lekt med i köket. Tro mig..det var värre än billigt vin,men bättre än tequila!

Har ju pratat såååååååå positivt om mina glasögon,när jag ser den här bilden står jag inte vid mitt ord. Som tur är bilden inte så tydlig,lagom printad & bra! =P Sötnosen till vänster känner ni väl igen? ;)
Bilden är från klassfesten VA-klasserna hade i Januari..@ Olaerys!

image478


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0