Happpppppy!

Tjeeeeeeeeeeeeenare. Kan någon vara gladare än jag idag? Hoohooo? Jag kallar veckan framöver för LOV. För en gångs skull ett lov utan plugg,men också att jag snart ska få träffa mina tjejer igen! Och Eveliiiiina,henne ska jag bo med under samma tak under en hel vecka. Hoppas vi inte kommer ryka ihop vid skolstarten! Jag tror detta kommer bli jättebra!! =) Är så glad! Freeeedag,woho. Haha,kanske tycker att jag överdriver,men jag har längtat efter den här fredagen,de har jag verkligen!! På söndag drar vi till Sälen,o idag ska jag ut o leta kläder =) Praktiken är slut,en härlig känsla också. Saknar mina gamla rutiner!

Hur var den dära dagen igår jag längtat efter alla år som singel? It was great! Jag hade planerat en tidsplan efter Andreas schema,då han egentligen slutade 15.40,men slutade istället 14.00! Så de blev ju världens kris när jag inte slutade förren 13.50,så med eld i röven åkte jag hem o fixade alltihop..Vi hade en mysig dag ihop,o jag fick mina rosor från honom jag längtat efter ;) Och idag så firar vi 8 månader,dock händer det inget speciellt,mer än att jag ska sleepa hos honom inatt :)

Som jag läste i kommentaren i inlägget nedan så finns jag med på bild..på Google-sidan! Om man söker på "Alla hjärtans dag". Smashigt! ;P

NU: Shopping.
Out of here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0